Monday 10 March 2008

streptococ moldovenesc

cred ca delegatiile defapt nu imi priesc. ma relaxez, ma bucur ca mai ies din bucuresti... dar sufar... n-ati inteles mare lucru... nu? atunci s-o iau de la inceput.

de marti pana vineri am fost la iasi cu expozitia craftsmanship forever. gasca destul de mare si vesela: radu, ana, liviu... plus transporterul care desi s-a ales cu un geam shuierator, ne-a purtat hai-hui pe unde i-a povestit marcel - gps-ul masculin ro.

legat de expoxitie o sa postez zilele astea un filmuletz... care va spune totul! pe langa expozitia in sine, care a fost un succes, ca si in bucuresti, si la montarea careia am lucrat aporape 2 zile, ar mai fi de povestit cateva lucruri:

- ne-am cazat intr-un bloc foarte galben, cu mult gips carton, termopan, wireless (fara folos, pentru ca cineva n-a luat laptop-ul), cablu si alte dotari de lux... dar fara patura pt pat

- am incercat sa mancam niste papanasi divini, care insa s-au dovedit mult peste puterile mele si chiar ale lui radu

- m-am socat sa constat ca traficul din timpul zilei din iasi este comparabil cu traficul din bucuresti... duminica noaptea

- am probat scotch-ul transparent de la papetarie... si acum putem spune ca DA - poti fixa cu scotch un geam care aluneca!

- am adormit dupa 2 guri de bere, pe la 10-11 seara pe fotoliu la televizor... ca si acasa

- am luat un 24FUN ca amintire pentru ca m-au fascinat cele 30 de pagini de reclame full page (din totalul de 66 ale revistei)

- pe sistemul "in vacanta" am mancat toate prostiile - biscuiti, cipsuri, bake rolls, etc

- am scapat ca vaca in lucerna in meli melo-ul din iulius mall. si desi radu imi aducea aminte ca avem si noi acasa in poplaca acest fain magazin, nu am putut pleca decat dupa ce am cumparat 6 perechi de cercei

a fost foarte dragutz pana vineri dimineata cand m-am trezit fiind sigura ca ma paste o raceala. si asa a fost. tot weekend-ul am stat in varful patului, infofolita cu 2 paturi si inconjurata de medicamente si ceaiuri...

azi, m-am sculat cu greu si am venit la munca, inca cu roatele in sus. totul este parca in reluare. eu sunt in reluare. gandindu-ma la starea mea am realizat ca n-am mai fost racita de cand am fost cu centrul la sibiu, in octombrie anul trecut. acum intelegeti de ce nu-i a buna cu delegatiile?

No comments: