Friday 18 April 2008

vineri la servici

ma invart aiurea prin birou si nu-mi gasesc locul.

pc-ul meu e pe butuci, mai exact outlook-ul s-a blocat si exista marele si tristul risc de a-mi pierde arhiva de mail-uri si toate contactele.
it-ul de la praga incearca sa-l dreaga iar eu m-am mutat la pc-ul lui radu...insa nu-mi gasesc locul. aici nu-l am pe prietenul photoshop, nici lucrurile incepute ieri si in curs de terminare, nici privelistea minunata... si in plus stau si cu spatele la usa, si vine curentul. nu stiu cum supravietuieste baiatul asta aici... :)))

as putea sa ma duc sa-mi fac ochelarii, dar singurul mod de a ajunge e pe jos... si mi-ar lua vreo 2 ore pana ma intorc... ar mai fi varianta taxi, dar mi-e sila sa dau banii aiurea...

stau deci si ma gandesc cate mai sunt de pus la punct pana miercuri - la prima iesire in public a fetsivalului de care va povesteam zilele trecute - One World Romania

si pentru ca nu pot sa lucru, ma gandesc ca e 12 jumate si mi-e cam fomica... oare ce papa ana azi?

3 comments:

Anonymous said...

asa deci, ne dedam la bloguit si am ascuns asta comitetului?

ana said...

nu am ascuns... doar ne-am lasat descoperiti ;)

asa cum scriam mai demult in "blog vs tamagotchi" blog-ul asta trebuia sa fie un diary al centrului...dar se pare ca doar mie imi place joaca :)

otalescu said...

ahaaa v-am prins vrajitoarelor