Sunday 25 May 2008

iubesc ploile

nu m-a atras niciodata poezia; n-am scis versuri in adolescenta si nici n-am cazut lata dupa baietii care scriau :)
in facultate am facut un film "iubesc ploile". tema data la scoala era lumina si culoarea si eu am facut un fel de vis al ploii. filmul avea versuri din poezia anei blandiana - iubesc ploile. dupa o vreme nu mi-a mai placut filmul, cred ca din cauza ca mi se pare ca versurile il fac prea siropos...

weekendul asta a fost unul de lucru. ieri am fost la centru vreo 5 ore si am mai lucrat si acasa alte 5. azi, de cand m-am trezit, n-am facut nimic altceva decat sa lucrez...
adineauri a inceput sa ploua. o ploaie scurta dar foarte puternica. ploaia tipica de mai. ploaia rasuna pe tabla acoperisului. m-am ridicat de pe scaunul de la birou si m-am dus la geam. picaturile mari faceau mai mult zgomot decat sa ude.
ma uitam afara si am realizat ca nu stiu cat de tare iubesc ploile... insa iubesc la nebunie zgomotul ploii pe acoperisul de tabla.

de vreun an tot zic ca ma mut. probabil pana la toamna o sa si reusesc. o sa-mi fie tare dor de zgomotul ploii de la mama de acasa...

No comments: