Wednesday 27 August 2008

devin o baba strangatoare

iubesc frufru-ul. e un loc fresh cu o energie pozitiva si in plus are paste to go :) n-as avea cum sa nu iubesc un astfel de loc.
scartaie la capitolul comunicare, avand in vedere ca le-am scris un mail acum vreo 2-3 luni si tot nu mi-au raspuns, dar ii iertam pantru ca au cele mai cele ravioli 4 fromaggi :)

acum ca le-am facut reclama, sa trecem si mai departe. sa revenim la mine. ajung la frufru aproape saptamanal. si de fiecare data iau la pachet. pe langa paste vine pungutza de morcoviori si furculita verde de plastic.
dupa niste luni de aruncat plasticul la gunoi m-am gandit ca e cazul sa fiu ecologista. de ce sa arunc furculita? faza cu spalatul plasticului nu prezinta... asa ca m-am gandit ca mai bine mananc cu furculita ikea de la centru. zis si facut. insa chiar daca stiu ca nu voi folosi furculita verde de plastic, nu le zic sa nu mi-o puna in punga, ca e dragutza...
si uite asa, in dulapul meu din mini-bucataria centrului ceh, in spatele zidului de ceaiuri, creste un morman de furculite verzi de plastic.

la un moment dat o sa le iau acasa... si promit sa imi invit prietenii la o masa cu furculite verzi, ca doar nu le-ai pastra o vesnicie

No comments: