Monday 20 October 2008

leapa

nu-mi vine sa cred ca ma prind intr-o leapsa pe blog... vorba aia, nici macar nu recunosc ca am blog. am 2 personale, pe care n-am mai scris de cand le-am deschis. am doua de servici, pe care le intretin si cultiv... dar avand mereu acea mica cenzura office.
si totusi iata-ma prinsa intr-o leapsa de la simbad

sunt spaclul, decapantul, turbosuflanta, bormasina, holsurubul si pensula.

sunt cutiile cu carti dar si cele cu genti.

sunt hainele pe care le port o data pe an.

sunt melodia stupida care ma trezeste de vreo 2 ani in fiecare dimineata.

sunt cultura ceha.

sunt orele furate doar pentru mine.

asta sunt azi... tu cum esti?

2 comments:

Anonymous said...

Draga Ana,

As vrea sa stiu si eu mai multe despre Liviu (cel din poza). Lucreaza cumva in media pentru ca mi se pare foarte cunoscut..

Ioana

ana said...

lucreaza in media, dar nu ca persoana publica. poate ti-e cunoscut de la o campanie profm de acum vreo 2 ani. a fost super titi :)