Tuesday 25 November 2008

ce-ti ramane pe interiorul pleoapei cand suna ceasul

de dimineata cand a sunat ceasul am continuat sa visez. am visat ca am dat draperia la o parte si am deschis geamul sa ma uit afara.
pe draperie ramasese un liliac care dupa cateva secunde a zburat. pe geam era o bufnita... am incercat sa-l strig si pe liviu sa o vada, dar si ea si-a luat zborul. imaginea se clarifica pe masura ce ma trezeam. si cum identificam in ceata conturul unui animal, el fugea.

desi nu erau acele animale simpatice - gen iepuras si pisicutza, animalele prinse de draperie si geam creeau un univers calm si coerent. se facuse dimineata si pentru ele si fugeau fiecare la treaba lui.

2 comments:

Red said...

ce sweet :)

astept cu nerabdare Doctor Parnassus. Nu intreba cum am facut asocierea :))

ana said...

sa speram ca asta e mai bun... ca vorba aia, am un anumit respect pentru terry gilliam, insa tideland m-a dezamagit cam tare