Thursday 31 January 2008

made in romania

ieri am fost pentru poate a 5-a oara la "made in romania". suna ciudat sa revad un spectacol in conditiile in care ajung la teatru de 2 ori pe an (stiu ca e rusinos...). ideea e ca vroiam neaparat sa-l duc pe prietenul meu la piesa asta si tot nu reuseam.

deci ieri am ajuns. si desi stiam toate poantele, tot am ras. passepartout ramane, dupa mine, unul dintre singurele proiecte teatrale alternative dar profesioniste de la noi. sunt subtili si au un umor foarte destept. n-o sa ma lungesc la cronici, pentru ca nu e punctul meu forte, in schimb o sa va zic ceva ce mi se pare interesant. de fiecare data ma duc la piesa asta cu inima stransa ca poate n-o sa mi se mai para buna, si de fiecare data mi se confirma ca e un spectacol foarte bun. ... si in plus un mod minunat de a-mi petrece seara.

standing ovations!

No comments: