Tuesday 22 January 2008

eu sunt mic, tu fa-ma mare

ieri seara am avut primul documentar de anul asta. am inceput cu ceva similar anului trecut - eternul consumerism. ne inconjoara, este parte din noi si din viata noastra si totusi nu inceteaza sa ne socheze si fascineze.

filmul super size me a fost o dementa curata. incepand cu ideea lui morgan de a face aceste experiment - sa treaca brusc de la o dieta bio-vegetariana la una mcdonalds; sa treaca brusc de la o viata activa la una sedentara... cat de inconstient sa fii sa crezi ca nu-ti va afecta sanatatea?

trecand mai departe ajungem la america. acea america pe care nu o vedem in toate filmele, acea america de neimaginat - pahare de 2 litri de suc, meniu fast food cu 2 senvisuri si juma de kil de cartofi...

dar sa nu uitam personajul cel mai dement - cel care a mancat la viata lui 20.000 de big mac-uri :) can u beat that?

pe scurt - ne-am uitat la film, am baut bere ceheasca (care conform altui experiment, face bine la rinichi :) ) si am murit de foame...

No comments: