Tuesday 12 February 2008

Telenovela mileniului

Centrul Ceh are ca domeniu de activitate cultura . Totusi , din cand-in-cand , prin membri sai , se mai implica si in diferite subiecte de interes national . Spre exemplu , astazi , 12 februarie anul de gratie 2008 , stimata mea colega , Ana Blidaru a fost implicata in cazul Elodia ( caz ajuns pe la episodul 150 ( cred ) la 0TV ) . Mai precis , la Radio Guerilla , la emisiunea lui Liviu Mihaiu s-a dezbatut cazul lui Cioaca ( sotul Elodiei ) . Ana a hotarat ca e cazul sa intervina si ea in dezbatere trimitand un e-mail primit de la Cioaca cu ceva timp in urma :

Buna ziua,

Ma numesc Cristi Cioaca . Banuiesc ca ati auzit de numele meu . In ultima perioada am fost foarte mediatizat datorita sotiei mele, Elodia Ghinescu. Inca de la inceput as vrea sa va zic ca nu am nimic in comun cu disparitia sotiei mele. Va contactez in speranta ca ma puteti ajuta sa organizez o expozitie cu fotografii ale sotiei mele, Elodia. Detin in jur de 600 de fotografii ale acesteia in diferite ipostaze. Va multumesc!

Mare mi-a fost mirarea cand am auzit continutul acestui e-mail citit de Mihaiu . Si astfel , Centrul Ceh , datorita Anei , da dovada de implicare totala in mai toate domeniile . Nu ar fi exclus ca maine-poimaine domnul Lazarus de la 0TV sa nu ne ancheteze si pe noi . Pentru a evita acest nefericit posibil lucru , dezvalui in premiera mondiala , interstelara si galactica , adresa de e-mail a domnului Cioaca . Aceasta este ....., cristi.cioaca@gmail.com . Mentionez ca , desi a fost tentata , Ana nu a raspuns la acest e-mail .

1 comment:

ana said...

nu recunosc nimic...
poate doar finalul... chiar n-am raspuns la mail