Monday 30 June 2008

...

de ceva vreme nu v-am mai povestit despre ce se intampla la birou...
cei 5 negrii mititei au ramas doar 4 :(

radu s-a lasat de cultura ceha si s-a inrolat in industria farmaceutica... zice ca arata ca la nasa... si nu am voie sa dezvalui mai multe amanunte

noi ii uram fir intins si speram sa vina des in vizita... ca ne e tare dor de el.

sau

nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la colegul meu de suferinta din ultimii doi ani, cu sepcuta lui si morcoviorii la pachetel, la deplasarile pe taramurile mioritice, la zecile de lucruri carate impreuna, expozitii montate si demontate, la miile de brosuri verificate de greseli, la tachinarile de dimineata, la glume si rasete... parca-mi salta si acum inima de bucurie. si, doamne, frumos era pe atunci...

No comments: