Friday 26 September 2008

draga radu

am aflet acum vreo 2 zile ca am un cititor fidel... deci de ce nu m-as adresa lui?

vineri. ca de obicei ziua trece greu. e mai liniste. acea liniste dintre furtuni - am dat ieri la codex 3 comenzi, care m-au tinut treaza mai multe nopti. marilena face etichetele, adela un pachet pentru centrul ceh viena, vitek contracte, monika este cu ambasadorul... denis se acomodeaza in liniste. e liniste.
as putea pregati blog-ul si newsletter-ul pentru luni. as putea face liste pentru expozitia de fotografie de la mnir.
as putea cauta poze cu rochii interbelice (prietenii stiu de ce).
as putea face atatea chestii...dar m-a cuprins si pe mine linistea. ma uit pe geam la crengile care se bat din ce in ce mai puternic... si mi-e lene sa ies din linistea asta chiar si doar pentru a-mi lua de mancare...

No comments: