Friday 12 September 2008

o dimineata frumoasa

o dimineata foarte frumoasa a inceput astazi cu fraza - "ana, vezi ca ai un pachet in frigider". e pentru prima data cand aud asta in cei 2 ani de cand intru in fiecare dimineata in cladirea asta. primesc multe pachete dar nimic care sa necesite refrigerare...
curioasa dar neincrezatoare ma duc in bucataria ambasadei, deschid frigiderul si... surpriza. fursecul 13 ma astepta cuminte in cutiuta lui.

bine, bine, va spun povestea de la inceput. exista undeva in bucuresti si in blogosfera un baiat tare simpatic care face fursecuri. face fursecuri minunate si le ofera celor care il conving ca le merita. si eu am fost o norocoasa si am reusit sa-l conving :)
fursecul mecanic este unul dintre cele mai frumoase produse ale acestui blogspot.com. este felul lui dan de a-si lasa amprenta in vietile noastre, felul lui de a atinge oamenii intr-un mod tare dulce :)

e greu de descris cat de bune sunt fursecurile sau ce senzatie frumoasa te invaluie. cum a mai scris si alta norocosa pe blog e induiosator si tare frumos.

m-am tot intrebat de ce dan nu publica poze cu fursecurile pe care le creeaza el. apoi m-am intrebat de ce nici cei care le primesc si care le savureaza nu publica poze. azi am pus mana pe aparatul tare prostutz al centrului si am facut niste poze. vroiam sa le pun aici... si dupa aia m-am razgandit.
e frumos misterul. e frumos sa stii ca poate vei primi ceva ce nici nu stii cum arata.

va las sa va imaginati cum arata minunatul fursec 13 si eu "fug la weekend"

1 comment:

otalescu said...

mai dar tare dragutz e d-l fursec mecanic e o suuper idee pe care mi-ar placea sa o realizam cu totii mai des
asa, din senin sa le ducem strainilor dulciuri bune facute in casa... mmmm